Nyomtatás

Fizetés

A kézbesítőnek a csomag átvételekor készpénzben, vagy utalással. Személyes átvételkor készpénzzel.

Szállítás

A csomag értékét utánvétel esetén a csomag szállítójának kell a kiszállításkor készpénzben kifizetni, a csomagot előre utalással is kifizetheti. A csomagot futárral szállíttatjuk ki Önnek.

Amennyiben a csomagját postai szállítással kéri, a posta egymás után két nap megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha Ön még második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen, és nem veszi át csomagját, a postás értesítést hagy, aminek felmutatásával még 5 napig átveheti csomagját a megjelölt postán.

A szállítás költsége függ a rendelés mennyiségétől és a szállítóink aktuális kondíciói határozzák meg.
Posta csomagként: 4000,- Ft, 15 kg-ig és 70cm magasságig, egyéb paramétereknél az árak eltérhetnek, melyről kérjék ajánlatunkat.

A postai csomag költségeként feltüntetett ár tájékoztató jellegű,  {tip title="Tájékoztatás" content="A növények súlya időjárási tényezőktől, mint tartós eső, szárazabb időszak - naponta változhat. Mérettartományon belüli felártól pl. teljes méret 60-80cm \"Posta 75 cm feletti csomagot +50% terjedelmes díjjal szállít\". Törékenyként küldött csomagok esetén a posta alapdíja + 50% . További árbefolyásoló tényezők: 1 napos szállítási felár, utánvét költsége, egy címzett több csomagos díjkedvezménye, értékhatár felár. Többnövényes rendelésekkor egyedi csomagösszeállítás szükséges."} a szállítás díja változhat,{/tip} az árbefolyásoló tényezőkről külön e-mailben értesítjük.

Utalásos fizetési mód választása esetén mindenképp várják meg kollégánk megkeresését, hogy tájékoztatni tudja a pontos végösszegről , a postaköltség minden esetben változhat!

Ha a postaköltség nem megfelelő részükre a vásárlástól kötelezettségmentesen elállhatnak.

Nagyobb mennyiségben történő rendelésnél személyre szabott árajánlat szükséges.

Szállítási határidők

A termékekből nagy készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 5-7 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon. Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük nyugodtan írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el , teljes rugalmassággal kezeljük a helyzetet vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.